Advertisement :- Villa De Porto ~ A Private Gateaway in Langkawi

Saturday, March 13, 2010

Sumbangan RM15,000 Kepada Kumpulan Muzik Metro Rokers ~ Dato' Abu Bakar

~Email diterima ~

YB Dato Paduka Abu Bakar Bin Taib, Ahli Parlimen Langkawi telah membuat lawatan ke Kumpulan Muzik METRO ROKERS pada 05 March 2010 lalu di Kg Padang Lalang, Mukim Ayer Hangat ,Langkawi. Kumpulan Muzik METRO ROKERS ini adalah terdiri daripada belia-belia Kg Pdg Lalang yg juga merupakan ahli Persatuan Gerakan Belia 4B Malaysia Cawangan Kg Pdg Lalang , Mukim Ayer Hangat ,Langkawi dalam lawatan ini YB Dato telah di persembahkan dengan beberapa lagu bagi menunjukan yang kumpulan ini aktivi dalam latihan dan persembahan di Langkawi.

Memandangkan dengan peralatan sediada yang tidak mencukupi serta sudah uzur maka Yb Dato Paduka Abu Bakar B. Taib telah meluluskan sumbangan beliau sebanyak RM 15,000.00 untuk pembelian peralatan muzik baru. YB Dato Paduka berharap dengan adanya kumpulan muzik seperti ini maka boleh mengurangkan gejala sosial di kalangan belia dan belia wanis di Langkawi. Beliau juga berkata kerajaan pusat amat perihatin dan sentiasa mangambil berat kepada para belia dan belia wanis di Langkawi. Beliau juga amat berbangga dengan kumpulan muzik ini kerana ahli-ahli nya terdiri daripada anak-anak tempatan Parlimen Langkawi.

Daripada :-

Mohd Saiful Bin Mustafa
Setiausaha & pegawai khas
Kepada Ahli Parlimen Langkawi.

Anaklangkawi :-
Ha.. elokla.. tapi jgnla berenti kat sini ja.. Dah pandai esok buat la persembahan pada majlis2 & keramaian kat langkawi. Jgn disia-siakan peruntukan yg diberikan..

p/s: kenduri open house dato' bakar hangpa offer la nak buat persembahan noo..

No comments: