Advertisement :- Villa De Porto ~ A Private Gateaway in Langkawi

Saturday, September 5, 2009

Bubur Lambok Belia 4B Langkawi & Ahli Parlimen Langkawi ~ Mendekati Masyarakat


Semalam Belia 4B Langkawi bersama-sama Dato' Abu Bakar Taib ahli Parlimen Langkawi telah mengadakan majlis sumbangan Bubur Lambuk di Pasar Ramadhan Pekan Kuah. Ini merupakan aktiviti lanjutan selepas aktiviti yg pertama diadakan di Pasar Ramadan Padang Matsirat.
Sebanyak 1250 tapawer bubur lambuk diedarkan kepada masyarakat Langkawi di Kuah & juga sedikit kepada pelancong asing.

Tempat :- Pasar Ramadan Pekan Kuah

Tarikh/ Waktu :- 4 Sept 09, 5:00 ptg

Fakta : 1250 Tapawer bubur lambuk

Anjuran : Ahli Parlimen Langkawi & Belia 4B

Pengerusi Gerakan Belia 4B Langkawi, Mohd Saiful Hj Mustafa berkata aktiviti ini merupakan cara untuk Gerakan Belia 4B langkawi mendekati masyarakat disamping menjadi tarikan pelancong bagi merasai keenakan juadah yg senonim dgn masyarakat Melayu di bulan puasa.

Turut hadir adalah AJK Gerakan 4B Langkawi, ketua-ketua cawangan, YB Dato Paduka Abu Bakar Taib serta Tn Syed Abdul Aziz Bin Engku Chik Abdullah (Pegawai Belia Daerah Langkawi).

Sebanyak 1250 tapawer di sediakan dan di edarkan pada semua penduduk-penduduk Langkawi yang datang ke Pasar Ramadhan. Ini adalah cara Ahli Parlimen Langkawi untuk mendekati serta beramah mesra dengan penduduk Langkawi dan begitu juga dengan Gerakan Belia 4B Malaysia Kawasan Langkawi untuk mendekati para belia disamping menyumbang bubur lambok kepada penduduk Langkawi.

Dengan kehadiran YB Dato Paduka Abu Bakar Bin Taib Ahli Parlimen Langkawi telah memberi kekuatan kepada Gerakan Belia 4B Malaysia Kawasan Langkawi untuk terus memberi sumbangan dan memperbanyakan aktiviti kepada belia dan beliawanis serta penduduk Langkawi.

Email Drpd :-
Daripada Mohd Saiful Mustafa,Pengerusi Gerakan Belia 4B Malaysia Kawasan Langkawi & merangkap Naib Pengerusi Belia 4B Malaysia Negeri

No comments: