Advertisement :- Villa De Porto ~ A Private Gateaway in Langkawi

Sunday, December 19, 2010

KISAH PERGI LANGKAWI 2 - KENA KACAU. ~ oleh Komen Sen


Masuk jer chalet pada hari pertama, bulu roma saya berdiri dan badan saya rasa seram-seram sejuk.
Saya tidur malam tu, rasanya tak lebih 2 jam. Asyik terperanjat.

Malam kedua tu kita sembang-sembang kat lobi, sampai dekat jam 1 pagi.
Masing-masing cerita pengalaman yang sama.
Sah .. memang ada makhluk halus berkeliaran.
Kemudiannya masing-masing beri petua dan nasihat cara-cara nak mengelakkan gangguan.

Tuan Haji ARM beri petua suruh kita telanjang bila masuk ke dalam bilik.
Katanya berkesan sebab dia dah banyak kali cuba.

Utk Baca Lebih Lanjut sila lawat blogger famous ni..

Anaklangkawi :-
Hotel mana yg Tuan kita ni pi.. nak jugak tau.. Kot2 kalau ada boleh la pi bersih buang menatang2 yg tak elok..

No comments: